Cijeđenje boca

Evo jedan jednostavan način kako napraviti stalak za cijeđenje boca.

Potrebni su nam:

– travna rešetka

– navojna šipka, fi= 8 ili 10mm- 1 komad

– šajbe (prsteni) za promjer 8 ili 10 mm- 8 komada

– matice M8 ili M10- 8 komada

Princip je jednostavan, šipku izrežemo na 4 komada po 25 cm, svaki komad provučemo kroz rupe na kutovima rešetke i učvrstimo šajbama i maticama.

Travna rešetka ima 49 otvora (7×7), tako da možete staviti minimalno 49 boca, tj. i više ako koju stavite na vrh.

Ovaj unos je objavljen u Sam svoj majstor i označen sa , . Bookmarkirajte stalnu vezu.

5 odgovora na Cijeđenje boca

  1. Rade napisao:

    Koliko kosta travna resetka i gde se kupuje?

    • Darko napisao:

      Mislim da sam je platio 20ak kn (~3€) u vrtnom centru.

      • Rade napisao:

        Hvala.
        Cim sam postavio pitanje nasao sam na snizenju, oko 2.4 EU komad.
        Nije isti tip resetke ovaj je pravougaoni, mislim da ce stati manje flasa 35-37.
        Nabavio sam i 2 gajbe za jogurt (u casama) tek treba da ga prepravim, i mislim da ce od tih gajbi da bude dobra cediljka.
        pozdrav

  2. Velja Cvetkovic napisao:

    Da li je ovo za flase od 0.5 lil 0.33l?

Komentiraj

